13:58 Úvod - apel na vlastní přemýšlení a zpracování předložených názorů.
14:39 Mnohokrát mne už napadlo, jestli Vy, jako žák pana Josefa Zezulky, máte také nějaké svoje žáky?
53:15 Přemýšlel jsem, jestli se někdy v historii podařilo žákovi přinašeče předat pomyslnou štafetu třetímu pokračovateli? Nebo se lidé vždy stihnou rozhádat, rozejít, v horším pozabíjet... Vychází mi, že když se přinašeči podařilo předat, skončilo to pokaždé u druhého. I když jsme od přinašeče dostali manuál jak na to, jako bychom stále nedokázali překročit svůj stín. Odpověď se mimo jiné dotýká souvislostí s tématy: rytmus času, rezonance času, platónský rok, doba Vodnáře, přinašeči (jejich zrod, úkol, úspěšnost, nauka - její výklad a přijímání lidmi), Ježíšova poprava, jeho následovníci, působení „temnoty", myšlení lidí (rozumové a emoční), hledání rovnováhy, poznávání pravdy a způsoby jejího předávání, vývoj života a historie lidských civilizací na Zemi (Lemurie, Atlantida...), žáci Josefa Zezulky.
53:36 Poděkování za krásné nové video. Přinašeč tepe v kruhu dlaní jako srdce a k srdci hovoří.
(kniha Bytí, str. 26): IAUE (také Jahve Vracím se k páteční přednášce a Vaší informaci, že by bylo mylné domnívat se, že přinašeč je Bůh. Vysvětlení tří Božích aspektů
1:08:50 označení Tvůrčího díla), IEUA (stav před vznikem Tvůrčího díla - jméno přinašeče), IEOUA (také Jehova - označení Podstaty, Boha). O Bohu, tvůrčím dělení, Tvůrčím díle, rezonanci, dualitě a symbolech (praživlech) - I, E, U, A.
O nás - Nápověda k vysílání - Zásady osobních údajů